Гарантія, обмін та повернення товару

 

Можливо обміняти або повернути товар протягом 14 днів з моменту покупки. Це право гарантує вам закон «Про захист прав споживачів».

Для повернення товару слід дотримуватись таких умов:
• товар, не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей;
• товар повністю укомплектований і не порушена цілісність заводської упаковки, якщо така є.

Ви маєте право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо товар не задовольнив вас за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути вами використаний за призначенням. Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

У разі, якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки після консультації з нашим технічним фахівцем.

Де і як можна зробити обмін або повернення товару?
Обміняти або повернути товар можна в магазині, в якому ви придбали Товар. Якщо ви перебуваєте в іншому місті, терміни, спосіб повернення товару і засобів обмовляється індивідуально, і реалізуються оперативним способом зручним для клієнта.

Куди звертатися з питань гарантійного обслуговування?
У разі, якщо Товар зажадає гарантійного обслуговування, просимо вас звернутися до Продавця, у якого ви придбали.

Яка гарантія на цей товар?
Термін гарантії уточнюється у продавця, на сайті представлений широкий вибір товарів, термін гарантії може відрізнятися від особливостей і виду товару. У разі виявлення під час гарантійного строку істотних недоліків, або товар вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтовано, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші. Для цього будь ласка здзвонитеся з нашим фахівцем і опишіть проблему по тел .: +38 (063) 288-22-73 або пишіть на пошту: ndftshop@gmail.com

У яких випадках гарантія не надається?
Наш магазин може відмовити в гарантійному обслуговуванні в разі:
• є механічні або інші пошкодження, які виникли в результаті умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
• порушені правила експлуатації виробу;
• несанкціоноване розкриття, ремонт або зміна внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміна конструкцій або схеми товару;
• якщо виявлені пошкодження через попадання всередину сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або дією екстремальних температур;
• випадкового пошкодження (дефекти, заподіяні клієнтом);
• пошкодження в результаті непередбачених стихійних лих (природних явищ);
• пошкодження, викликані аварійним зниженням або підвищенням напруги в мережі;
• пошкодження, викликані дефектами системи, в якій застосовувався даний товар, або відбулися в результаті з’єднання і підключення товару до інших виробів;
• пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
• природний знос елементів у випадках перевищення зазначених норм нормальної експлуатації, а також корпусних елементів переносних виробів;
• пошкодження і / або ненормального функціонування вироби, яке було викликано використанням нестандартних або неякісних витратних матеріалів, запасних частин або елементів електроживлення;
• наявності на виробі ознак ремонту не уповноваженими особами.


×